Photobucket

SAFEE SALI DAN CARDIFF CITY FC

posted in at 12:55 PTG

SAFEE SALI AND CARDIFF CITY

SAFEE SALI - berlatih di kelab bolasepak Cardiff City, photos credit:momedia


Safee Sali - siapa yang tak kenal beliau merupakan pemain bolasepak harapan negara dan kebanggaan rakyat Malaysia, baru baru ini beliau telahpun berangkat ke Cardiff City untuk latihan dan juga diuji nilai. Adakah Safee Sali bakal terpilih untuk menyarung jersi Cardiff City masih dalam tanda tanya....tunggu lampu hijau dari Malky Mackay. Berikut antara komen Mackay tentang Safee Sali.

SAFEE SALI - photo credit to walesonline
Sedih kerana kita mungkin bakal kehilangan penyerang berbisa untuk pasukan Malaysia, namun bangga kerana bakat bakat sukan negara kini telah mula melangkah ke peringkat antarabangsa.

Teringat iklan bolasepak TM di mana Ramli berjaya menyarung jersi Manchester United. Bangga juga pada TM kerana berjaya membuat sebuah iklan yang menaikkan motivasi rakyat Malaysia untuk terus maju ke hadapan, iklan tersebut sudah pastinya bakal memberi impak besar pada golongan belia muda negara ke ararah visi dan impian yang lebih positif  dalam membina jatidiri.



Rasanya lebih baik banyak iklan dengan mesej penyampaian sedemikian diterap untuk tontonan di kaca televisyen negara. Telah tiba masanya iklan iklan lebih menjurus ke arah untuk memberi impak positif di samping membuat promosi produk mereka. Tahniah juga pada TM.

artikel terdahulu :

Saya berazam untuk menjulang Pelita Jaya
Safee Sali dan Persib Bandung


APAAJANEWS | SAFEE SALI  |  CARDIFF CITY FC | BOLASEPAK  MALAYSIA |

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share