Photobucket

waze aplikasi navigasi android

posted in at 10:09 PTG

Waze social GPS traffic

waze - aplikasi navigasi percuma android


Kalau dahulu kita banyak telah mengetahui tentang google map aplkasi android yang terdapata di google play, untuk membantu kita dalam mencari arah atau kedudukan sesuatu tempa dengan menggunakan telefon android.

Kini aplikasi navigasi percuma android yang begitu mengujakan telah boleh anda perolehi,,,percuma pulak tu
WAZE itulah namanya, dengan menggunaannya ianya suangguh mudah bagi anda untuk mengenalpasti kedudukan anda ataupun mencari arah perjalanan ke suatu tempat.

Ianya lebih bagus sekiranya dapat dikongsi bersama dengan saudara mara, dengan ini aka memudahkan anda untuk berkongsi maklumat perjalanan dan arah tuju, sekiranya saudara mara atau anda sendiri idak tahu dimana rumah saudara atau kali pertama bakal melawat ke rumah saudara di suatu tempat atau negeri yang belum pernah anda pergi.

Anda boleh berkongsi maklumat kedudukan rumah anda pada saudara-mara atau sahabat dengan menghantar email melalui WAZE kepada kenalan mahupun saudara mara.

Pastinya mereka dan anda tidak akan sesat lagi.

Aplkasi ini juga berifat sosial komuniti dimana, setiap pengguna boleh memberi maklumat tentang trafik jam ataupun perkara lain dimana mereka lalui dan perkongsian maklumat ini membolehkan anda tahu keadaan trafik semasa terutamnya pada jalan yang bakal anda lalui

selamat mencuba

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share