Photobucket

SESI FOTOGRAFI DI TAMAN BOTANI PERDANA KL

posted in , at 8:52 PTG

liuk lentok pokok

liuk lentok pokok - foto yang paling aku teruja dan suka dalam koleksi fotografi yang aku rakamkan

Liuk lentok dedahan pokok ini begitu menarik sehinggakan penulis sempat merkamkan foto tersebut dengan menggunakan kamera handphone samsung mini galaxy, itu sahaje la sumber peralatan kamera penulis, foto ini diambil berlatarbelakangkan awan langit, yang penulis rasakan ianya akan menambahkan lagi impak keindahan foto ini, cuma lupa pula nak semak nama pokoknya.

Anak-anak sibuk nak pergi ke taman botani perdana, kononnya lama dah tak pergi, penulis pun kenalah pergi sebab jadi driverkan, jadi kesempatan berziarah ke Taman Botani Perdana ini, sempatlah penulis merakamkan beberapa gambar, namun hanya gambar biasa sajelah boleh diambil tak adalah pos pos maut DSLR, kalau ada kamera DSLR sudah tentu pelbagai pos BOKEH dapat penulis adaptasikan. Sudah tentu foto yang diambil lebih mengancam.

Namun ramai juga kaki kamera DSLR berkeliaran di taman Botani ini, kerana alam semulajadinya amat sesuai untuk jurukamera ini menghasilkan karya foto Bokeh yang menarik.

liuk lentok pokok
liuk lentok pokok - satu lagi pos foto dari pokok yang sama | hasil kamera handphone samsung mini galaxy 


liuk lentok pokok
Alam semulajadi - pokok berlatarbelakangkan air pancut  | hasil kamera handphone samsung mini galaxy 


liuk lentok pokok
Alam semulajadi - betul betul belakang air pancut  | hasil kamera handphone samsung mini galaxy


liuk lentok pokok
Kehijauan pepohonan - rasa teduh dan nyaman di bawah dedaun nan hijau pucuk pisang |  hasil kamera handphone samsung mini galaxy


TAMAN_BOTANI_TASEK_PERDANA
TAMAN BOTANI PERDANA - pelan kawasan taman botani | hasil kamera handphone samsung mini galaxy

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share