Photobucket

KISAH KAPAL SELAM MURAH

posted in at 2:14 PTG

kapal selam murah

kapal selam murah - sebuah kapal selam rekaan sendiri

kapal selam murah
kapal selam murah - hobi dan minat mendorong pemuda ini mencipta kapal selamnya sendiri

Agak lama juga tak menulis...ada beberap artikel yang ingin penulis kongsikan bersama namun terlalu banyak bahan ynag perlu digarap dan dicari menyebabkan kebanyakkannya tertangguh dan masih dalam draf, kadang-kadang takut juga pembaca tak nak baca maklumlah ...agak analitikal dan perlu dibaca dan difikirkan

Blogger kita agak kurang berminat membaca sesuatu yang perlu ...banyak berfikir dan entry-entry analitikal kurang menjadi minat untu dibaca...walaupun nak siapkannya  banyak perlu rujukan dan pertimbangan....dan 'worth to read', namun kebanyakannya lebih gemar membaca artkel yang ringan dan ala-ala diary style...betul tak.

Artikel sebenar yang ingin penulis siarkan adalah berkaitan tenang kapal selam...suatu kisah menarik yang perlu dikongsi bersama ...menambahkan pengetahuan am...pembaca serba sedikit tentang mengapa perlunya kapal selam dalam angkatan tentera...namun artikel tersebut mungin akan dikeluarkan sedikit masa lagi...tapi hari ini saja nak buat...hiburan ringan sikit.

Kapal selam diatas adalah rekaan seorang penduduk di negera China ...yang terlalu minat dengan kapal selam jadi dia buat sendiri....sebagai hobi dan minatnya yang mendalam terhadap kapal selam. macam-macam hobikan, manusia ni.

Namun nantikan artikel tentang kisah benar sebuah kapal selam yang bakal dikongsikan bersama, sebuah kisah benar peranan sebuah kapal selam di dalam peperangan tahun 80an dahulu.

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share