Photobucket

TUTTI FRUTTI - IBU PULAK TERKENA BELANJE

posted in at 1:06 PTG

YOGURT TUTTI FRUTTI SEDAP

Gelak BESAU aku bila melihat...si ibu pulak kena bayar tutti frutti....part2, semuanya gara-gara 3 orang anak yang aku belanje makan tutti frutti,,,tapi anak yang sorang lagi tak ikut sama sebab dia ke rumah kawannya..sambut besday.


ALIN - minggu lepas ko orang tak bagi tau aku eeEkk!
sebelum balik aku pesan pada anak anak ...ha jangan beritahu alin, ayah belanje tutti frutti nanti dia merajok pulak...jawab mereka...ok. Bila balik kerumah pada sebelah petangnya....entah macam mana tembelang pecah.

OOOOHHH...makan tutti frutti ye...tak bagi tahu kite, kata Alin...AKU DAN GENG-GENG YANG MAKAN TUTTI FRUTTI TERKEDU...

hah, macam mana dia tahu...rupa-rupanya alin sempat belek handphone kakaknya si DEDEK yang ada mengambil photo semasa makan tutti frutti.  Nak dijadikan cerita minggu lepas penulis bawa anak anak singgah ke IOI Mall, naik je ascelator terus terpampang TUTTI FRUTTI   ...alamak ade juga kat sini, si alin apa lagi...terus demand...kite nak juga sebab minggu lepas tak dapat...

ibu pulak kene belanje...

Akhirnya si ibu belanjelah pulak....gelak BESAU aku bila melihat siibu melihat total resit 4 orang anak punya tutti frutti...aku masih tergelak sambil menulis artikel ini..kesian siibu...tak apelah anak-anak nak makankan...total harga...ermm tuan dan puan pergilah belanje anak anak pulak kat situ.


Kesian pula pada siibu...bile dah beso nanti...anak-anak semua baca kisah ini, ingat-ingatkanlah ibu tu same ye, jadi anak-anak yang soleh dan solehah.

Nak ingatkan kalau nak jimat ...errr siibu atau bapa yang tekan yogurt tu...he he, kalau mereka yang tekan...siaple duit nak membayornye. 


apaajanews | yogurt  | tutti frutti sedap  |

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share