Photobucket

Beberapa Saat Selepas Ana Rafali diumum JUARA AJL 25

posted in at 1:54 PG

Pesawat pejuang Harrier T2Al kisahnya setelah beberapa saat Ana Rafali diumumkan sebagai juara AJL 25, dengan tajuk lagunya, 'Tolong Ingatkan Aku' , sempat penulis membuka Facebook Ana Rafali , fuhhh bagaikan keretapi, komen yang datang menjengah ke LAMAN FB tersebut, bertalu-talu, pelbagai reaksi yang positif dan negatif yang dapat dibaca..antaranya ada yang mempersoalkan bagaimana Ana Rafali boleh menang...dan ramai juga yang mengagak bahawa brother 'SUPERMAN' Faizal Tahir yang bakal menang dengan lagu 'Hanyut', antara komen-komen yang sempat di paparkan disini adalah seperti berikut :

1. I cant find anything good on lagu ana rafali! Lyrics? Music arrangement? Haih..
2. ana rafali? adoi..........
3. tidakkkkkkkkkkkkk ana rafali lh menang????aku cm xpercaya ja...AJL grand tp juara dia xbest langsung la..
4. Eyaakk...how cme ana rafali leh mng...??!!!!!!...tlg la..!!!!!!

Namun, ada juga yang memberi komen semangat yang positif dan ucap tahniah kepada Ana Rafali, tetapi personali penulis lebih suka lagu ' HANYUT, nyanyian Faizal Tahir. Kecewa juga lagu tersebut tidak memenangi anugerah juara, tapi rasanya kalau Yuna menang, tentu tak ada siapapun akan komen negatif...betul tak?


Namun apapun Ana Rafali perlu tabah menempuh dugaan dalam dunia nyanyian, berusahalah untuk melahirkan lagu-lagu yang dapat memenuhi selera telinga, pelbagai variasi jenis pendengar muzik lagu di tanahair, itu akan lebih memantapkan lagi kredibiliti anda di masa hadapan, tak bolehkah, siapa kata tak boleh...asalkan kita tidak setkan lagu ciptaan kita pada satu golongan sahaja....insyaallah akan berjaya. Jadikan konsep lagu hasil ciptaan anda, bersifat lebih universal pada telinga para pendengar. Akhir kata Semoga sukses.

Ada dua Ana Rafali FACEBOOK, mana satu yang original dan rasmi?
Ana Rafali FB yang pertama
Ana Rafali FB yang kedua

Ana Rafali youtube | Juara AJL25 | Faizal Tahir Hanyut | Black | yuna | Hafiz | apaajanews juara AJL25 |

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share