Photobucket

LG 3D TV MEMANG MENGANCAM

posted in at 11:28 PG

LG 3D TV

LG 3D TV - memang mengancam - kalau kaki bola memang melekat menonton bola dengan tv LG 3D ni...siap elak-mengelak dan tepis menepis lagi

Dah lama tak menulis...itu lah bila sedikit sibuk dan yang paling teruk hilang mood, minggu lepas penulis sempat berjalan jalan ke sbuah pasaraya, sempat juga menjenguk jenis tv terbaru dengan teknologi 3d, sempat melihat demo tv tersebut dengan menggunakan kacamata 3d

Fuuuhhh...memang mempersonakan, itulah yang boleh penulis gambarkan. TV LG 3D memang memberi kepuasan, kalau kaki bola lagilah mengancam, sambil tengok bola sambil menepis dan elak mengelak ...mana taknya kalau bola  secara tiba tiba menerjah ke depan muka.

kelainan tv lg 3d ini adalah pada cermin matanya, yang ringan dan tak perlu di cas bateri...sesuatu yang cukup memudahkan penggunaannya, kalau nak beli tv 3d rasanya LG memang sesuai. Penulis taklah membeli sekadar window shopping  je....belum ade bajet...he he, tapi kalau ada rezeki...jenama TV LG 3D memang dalam top list penulis tanpa ragu ragu lagi.

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share