Photobucket

KAU DAN GOOGLE

posted in at 3:02 PTG

gambar_lembu

kau - kisah kau ni ada kaitan dengan lembu, hasil idea apaajanews, bacalah ye : Photos:effendy.fotopages.com

Suatu hari Adam didatangi kawan baiknya...tidak ade ape ape kerja jadi kawannya singgah ke rumahnya..ketika itu Adam sedang membuat update blog beliau...ikuti perbualan mereka :

KISAH PERTAMA

Adam : ha...Salim datangpun engkau...
Salim : tak de ape nak buat ...jadi aku singgah sini jap, tengah update blog ke?
Adam : aa..ah
Adam : ha aritu ko sibuk tanya aku...nak buat blog juga...dah buat ke?
Salim : dah
Adam : kalu camtu, takkan tak nak bagi tau aku kot blog engkau tu?
Salim : alah...google je
Adam : bagi taupun tak...tetibe je suruh orang google..ape kes bro?
Salim : alah google je la, bukannya susahpun?
Adam : hishhh...ni aku nak marahni...ko ni paham ke tak soalan aku ni?
Salim : paham-maham abende ni ko ni?
Adam : ye la...aku tanye ...name blog engkau...aku nak tengok...yang engkau dok suruh google tu ape ke hal?
Salim : ye la nama blog aku tu googleje.blogspot.com...bodoh?
Adam : la...apesal tak kasi tahu awal awal?
Salim : kan dah bagi tau tadi
Adam : hai...tak pasal-pasal aku kena bodoh?
Salim : hmmm.

KISAH KEDUA :

kau tu apa?
kau tu lembu
marah, apela orang tanya betul betulni...nape kata kita lembu pulak
yela kau tu lembu
marah...mak tengok kakak ni kata kita lembu
emak datang...hiisshh..kakak ni tak baik kata kat adik macam tu
la...mak ni...dia tanya kakak, cow tu ape..kakak jawabla cow tu lembu
salah ke ?
emak : la...batu belah batu bertangkup...makanlah aku ...telanlah aku...emakpun berlalu pergi ke dapur
kedua anaknya ketawa

lawak tak lawak tak?

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share