Photobucket

CUN BLOGGER GIRLS OF THE MONTH | CONTEST

posted in at 4:57 PTG


SALAM ...pada semua member gengblogger...untuk menyemarakkan lagi gengblogger buat jangka masa terdekat ini penulis akan mengadakan contest 'cun blogger girl of the month'.

Blogger wanita Gengblogger ...dipersilakan untuk menyertai contest ini..sekiranya anda ingin mencalonkan diri anda sila boleh juga rujuk di rujuk forum GOSIP GengBlogger

Contest ini bukan untuk kategori blog cantik...ye jangan salah faham.

Sekiranya anda ingin mencalonkan diri anda sila tinggalkan komen ' saya setuju untuk menyertai ' pada ruangan komen di bawah' atau di link forum diatas.

Sekiranya anda ingin mencalonkan orang lain juga boleh, tetapi biarlah mendapat keizinan daripada tuan punya diri terlebih dahulu.

Sekiranya anda mencalonkan orang lain sila tinggalkan 'url' blog calon anda di ruangan komen
di bawah ataupun pada  forum link diatas dan tuliskan ' saya calonkan gadis 'b' dan telah mendapat persetujuan daripada beliau.'

Contest ini terbuka pada semua wanita member gengblogger tanpa mengira status anda, samada bujang ataupun dah berkahwin. 

Sila calonkan 10 blogger wanita gengblogger yang anda rasakan cun....4 peserta final akan terpilih untuk di undi ....undian adalah selama 30 hari. Undian terbanyak akan dikira sebagai pemenang.

Gengblogger boleh mula mengundi apabila 4 finalis dipilih dan pollnya telah disiapkan oleh penulis. Pengunguman bermulanya undian akan diumumkan kelak.

Keputusan pemilihan 4 finalis adalah muktamad.

Tarikh pencalonan akan tamat pada 05 April 2010. Sebarang pencalonan tidak lagi akan diterima pada tarikh tersebut.

Sekiranya contest ini mendapat sambutan yang baik, kontest kategori ini akan dijalankan pada bulan yang seterusnya...dan mungkin akan diselang seli dengan lain-lain kategori yang sedang dalam pertimbangan penulis.

Hadiah bagi pemenang utama...yang telah dipastikan ialah promosi blog anda pada SLIDE HADAPAN BLOG APAAJANEWS selama 30 hari. beserta logo ' Cun Blogger Girl of the Month' akan diberikan untuk diletakkan pada blog anda

Top3 Runner up juga akan mendapat logo tersebut, untuk dilekatkan pada blog masing-masing.

JOM SEMARAKKAN LAGI DUNIA GENGBLOGGER.....war-warkan pada semua. Contest ini adalah atas inisiatif apaajanews sendiri. Sila tinggalkan komen anda untuk sebarang pertanyaan yang berkaitan dengan contest ini.

contest | girl of the month - undi disini  | gengblogger | apaajanews

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share