Photobucket

posted in at 12:03 PTG

VICE VERSA:


Slot drama TV3 terkini yang aku rasa begitu panas dan hangat dipertontonkan sekarang ni ialah Vice Versa dikeluarkan oleh AceMotion sape lagi kalau bukan sutradara Aziz M.Osman.
Dah lama dia ni tak acting…kalau adepun selit skit2 je..tapi kali ni berlakon sepenuhnya. Baguslah BRO dah lame sangat jadi ‘chipsmore’ ni.
Adapun cite ni berkisar tentang 3 rakan baik yang telah berumahtangga dan masing masing mempunyai pelbagai masalah tersendiri..oops 2 orang yang berkahwin yang sorang tu dah break.
Apa yang cuba ditonjolkan disini adalah perkara-perkara yang berlaku seharian dalam kehidupan berumahtangga….asam garam berumahtangga. So..pada suami dan isteri sesuai sangat untuk jadikannya sebagai tontonan wajib, begitu juga yang bakal berumahtangga.
Ada mesej yang Bro Aziz ni selitkan pada setiap episodnya. Setiap minggu hari Selasa
Jam 11pm, 13 episod.
Bagi yang berumahtangga suami isteri mestilah kene tonton…kalau salah seorang je yang tonton sorang lagi tu tak minat nak tengok…adela tu something wrong…fikir-fikirkanlah…

OK men chao




ViceVersa youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=kAEhAQKyUFU&feature=related

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share