Photobucket

TANAM URI KINI SEMAKIN MUDAH

posted in at 12:48 PTG

set asas menanam uri, grandma secret

set asas pengurusan uri Grandma Secret berharga RM35 - photos by: apaajanews using samsung galaxy mini

Mungkin golongan muda yang belum berumahtangga..tidak mengambil berat tentang perkara ini, al maklumlah belum berumahtangga, malah mungkin tidak memikirkannya.

Namun bagi uang baru berumahtangga dan menantikan kelahiran anak yang pertama..hal ini sudah mula diambil kira dan mula mempelajari bagaimana proses menanam uri dilakukan, bagi mereka yang melahirkan anak di rumah ibubapa atau rumah mertua,,,maksudnya balik kampung untuk bersalin, kerja-kerja menanam uri pastilah lebih mudah kerana mertua atau ibu bapa akan membantu melakukannya.

Namun bagaimana pula bagi mereka yang tinggal di kota dimana semuanya perlu dilakukan sendiri, bagi lelaki setelah berumah tangga perkataan 'GELI- GELEMAN' , nampaknya perlulah tiada lagi dalam kamus hidup mereka, mana taknya anda perlu membersihkan uri seorang diri...itu baru uri tak dikira lagi menukar lampin baby.  Itulah kenyataan alam berumahtangga.

gambar uri dibungkus selepas bersalin
inilah contoh gambar uri

Namun disini ingin penulis war-warkan bahawa kini kit tanam uri sudah ada terjual, tanpa perlu lagi kita nak bersusah payah mencari itu dan ini. semuanya sudah tersedia didalam satu pakej. Produk GRANDMA SECRET ini boleh anda rujuk pada laman web ar-raudahkit dengan harga RM 35.00.

Bahan yang disediakan dalam pakej produk ini adalah periuk tanah,sarung tangan,kain putih, asam dan garam untuk untuk membersihkan uri. Semoga bagi yang belum mengetahuinya dapatlah merujuk disini.
elain dari produk ini produk pakej asas penngurusan jenazah juga ada di sediakan iaitu ar raudah.

Jika anda rasakannya memberi manfaat - please give it a stumble so others can enjoy it too.

apaajanews  | tanam uri  | bersalin  | anak sulung  | baby | melahirkan anak | ar-raudah kit |

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share