Photobucket

Jakim Halal Hub - HALAL WIDGET

posted in at 1:48 PG

logo halal jakim

pastikan anda dapatkan logo halal jakim yang sah

HALAL HUB - memang dah agak lama penulis ingin membuat sedikit komentar tentang penguatkuasaan HALAL di Malaysia ini, namun pada hari ini kesempatan tersebut akhirnya menjelma jua, sebagai sebuah negara Islam yang ingin menjadi tunjang Halal Hub sedunia, maka kita perlulah terlebih dahulu memperbetulkan keadaan dan memberi kefahaman yang jelas tentang perkara ini,

Memperkasakan JAKIM sebagai satu badan yang menentukan HALAL, perlu diutamakan dan berita gembira bila akta berkenaannya sudah di bawa ke parlimen.

rekabentuk logo halal jakim - yang sah


Kesempatan untuk menulis artikel ini, setelah penulis berkesempatan melawat blog ONDSCENE, DIMANA DALAM ARTIKEL TERBARUNYA ada membawa kisah beliau membuat liputan berita di Negeri Sembilan berkaitan dengan 'ayam sembelihan', jadi sila buat rujukan di blog beliau untuk kisah selanjutnya.

Di kesempatan ini juga saya menggalakkan blogger-blogger muslim sila copy dan pastekan pada blog masing-masing WIDGET HALAL DIRECTORY yang dibuat oleh HDC(Halal Industry Development Corporation).
sebagai langkah sokongan kepada JAKIM dan HDC dan secara langsungnya kita dapat membuat semakan industri-industri halal yang sah. Bersama-samalah kita memperkasakan industri halal di Malaysia.

Anda boleh lihat pada widget yang telah penulis attached pada blog penulis atau klik disini
WIDGET HALAL DIRECTORY

Blog ONDSCENE kisah pusat sembelihan ayam

Klik gambar untuk lihat dengan lebih jelas

Halal Direktori |  HDC | Halal JAKIM | Malaysia sebagai Halal Hub Sedunia | get your Halal Widget |  apaaajanews

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share