Photobucket

Tiz Zaqyah dalam iklan Silky Girl

posted in at 3:14 PTG

Tiz Zakiah iklan silky girl

Pelakon Tiz Zakiah, dalam iklan produk Silky Girl

Tiz Zaqyah ke ni...tak sangka gadis comel dalam iklan ini adalah Tiz...ermmm agaknya kalau Tiz tak berlakon dalam drama 'Nur Kasih' tu sampai ke sudah orang tak tahukan. Nak tahu tengoklah sendiri, klik play button tu



Anatara berita terkini tentang Tiz, petikan dari Kosmo Online

Dia yang suka ketawa dan tidur bercerita panjang lebar lagi tentang dirinya, Tiz Zaqyah,nama sebenar anak gadis yang berketinggian lima kaki empat inci ini ialah Siti Zaqyah Abdul Razak.

"Dulu masa tadika, nama itu terlalu panjang untuk ditulis. Kemudian dipendekkan menjadi Tizzy, iaitu nama panggilan saya di rumah. Kemudian jadi pendek lagi Tiz," terangnya tentang nama Tiz Zaqyah yang digunakan sebagai nama pentasnya kini.

"Saya meminati Angelina Jolie dan mahu jadi seperti dia, bukan sahaja dari sudut lakonan tetapi kerja amalnya. Saya teringin untuk berada di negara-negara atau tempat yang ada pelarian. Saya ingin merasai suasana itu di samping melakukan kerja-kerja amal," ungkapnya.

model | Tiz Zaqyah vs Nur Aminah | asmaradana mampukah Tiz Zakiah | apaajanews | lakonan pelakon Tiz Zakiah

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share