Photobucket

K-Drama | A.N.JELL | Korean Drama | You're Beautiful 2009

posted in at 6:42 PTG

Park Shin Hye

Park Shin Hye, antara tunjang utama dalam drama ANJELL, PHOTOS CREDIT TO: ssamzie sport


Also known as: You're Handsome, A.N.JELL Genre: Romance, comedy, antara barisan pelakon seperti berikut:

You're Beautiful atau nama lainnya 'You’re Handsome', 'A.N.JELL' adalah antara drama terbaru bagi tahun 2009, aku rasa drama ini akan mendapat sambutan hangat dari para peminat di Malaysia, cuma aku harap drama korea yang ditayangkan di Malaysiani, biarlah menggunakan bahasa asalnya supaya lebih puas untuk ditonton, baru rasa keasliannya.Drama 16 episod ini sedang ditayangkan di SBS Korea.

Drama ini aku dah tengok trailernye di youtube, dan aku rasa drama ini bakal meletup sepeti drama 'Winter of Sonata' yang telah ditayang sedikit masa dulu.

trailer - You're Beautiful atau
A.N.JELL




YOUR'E BEAUTIFUL - 2009

You’re Handsome, A.N.JELL
Genre: Romance, comedy
Episod: 16

OST


K-Drama- Drama tv dari Korea memang telah mendapat sambutan hangat di Malaysia, kenapa? anda sebagai peminat drama sahaja yang tahu jawabannya, tapi bagi aku drama-drama korea menjadi tarikan penonton adalah kerana konsep cerita dan olahannya lain dari pada yang lain, bersahaja, lucu, ada kekuatannya yang tersendiri, disamping lagu-lagu OST dramanya yang berjaya menyentuh perasaaan, kebanyakannya ceritanya banyak berkisah dari kehidupan semasa.

Di Blog aku ni akan aku muatkan beberapa drama terkini dari Korea, semoga aku ada masa untuk updatekan lagi yang latest.

tonton online


nak download - ha cari sendirilah namanya lebih kurang dengan nama blog aku ni aja...

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share