Photobucket

Romantiskah Lelakiku?

posted in at 1:26 PTG


Romantis …..itu yang wanita inginkan dari seorang lelaki
Dah berminggu aku kesibukan tak sempat la nak ‘update’ Blog aku ni.
Hmm…terdetik hati untuk memperkatakan isu lelaki mempunyai naluri romantik ni, memandangkan banyak komen-komen dari lagu Lelaki Ini nyanyian Anuar Zain ni, kebanyakannya dari kaum wanita yang rata-ratanya mengimpikan seorang jejaka romantis…apapun bukan wanita sahaja yang mendambakan ciri-ciri romantis ni…kaum lelaki juga mahukan yang sama dari kaum wanita…

Sampai yang ada kata” kalaulah suamiku sendiri menyanyikan lagu ni untuk aku”…cam cair leburlah kiranya. Senang je tu…selalulah bermanja dan bermesra dengan lelakimu…tentu lelakimu akan menjadi lelaki yang romantis,

p/s banyak bebel dan menjerit akan mengurangkan romantis lelakimu dengan DRASTIK! Bagi yg tak romantis pulak, janganlah berharap supaya pasangan kamu jadi romantis…so dipendekkan cerita, romantiskanlah dirimu dulu….barulah yang satu lagi akan menjadi romantis.

Walau apapun …inginku ucapkan tahniah kepada kaum-kaum HAWA yang masih mempunyai nilai-nilai romantis.


Lirik lagu Lelaki ini - Anuar Zain

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu
Ke mana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemana pun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki
Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu…
Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu…

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share