Photobucket

Book - Think Big And Kick Ass

posted in at 5:13 PTG


Aku memang minat Donald Trump ni...siri kat tv tu tak pernah miss...bukannya apa kat situ kita dapat menilai dan pelajari...how this guy buat keputusan penting dan bagaimana dia solve sesuatu problem....banyak yang boleh dipelajari dan digunakan. Baru-baru ni aku ada pergi ke kedai buku dan ternampak la buku ni...so sempat baca sikit mukadimahnya....amat menarik and berguna, RM 89.00. tak taulah kat tempat lain berapa pula harganya. jadi bila dah balik aku search kat internet inilah yang aku dapat...kalau anda semua berminat cubalah baca ...kat sini ada link dan sedikit petikan dari buku tersebut....kalau nak baca semua kenalah pegi beli.



lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share