Photobucket

DAH CAKAP JANGAN MAIN GAME NI

posted in at 11:16 PG

scary maze game

BEGITU ASYIK - anak-anak kalau dapat main game pc makan pun dah tak ingat dah

Bukan anak-anak aja, bapapun kalau dapat main game kegemaran sudah tentu...juga boleh lupa nak makan, tapi ada juga game yang banyak menguji kesabaran dalam usaha untuk menamatkan level tertentu, seperti game THE MAZE ini, anda hanya perlu menggerakkan titik hitam melalui jalannya tanpa menyentuh tepi sempadannya, kalau tersentuh, kena main balik daripada awal, kalau dapat sampai ke penghujung jalannya...beerti anda berjaya untuk ke level seterusnya.

THE MAZE suatu game yang simple je, kategori flash game, tapi kalau sakit jantung jangan salahkan teman yop

Nampak mudahkan, tetapi kesabaran menggerakkan titik hitam melalui jalannya yang bengkang bengkok itulah yang menguji kesabaran, tapi bila sampai di satu level jadilah seperti di bawah ini, terlalu gembira kot sebab berjaya melepasi level dalam game ini?

Panduan untuk bermain the maze game, gunakan mouse yang elok, kalau anda kurang sabar, yang paling penting sebelum bermain klik pada 'play in full screen' akan memudahkan lagi anda menggerakkan mouse, jangan gelojoh...he he he cube lah. main dulu game...kemudian tinggalkan komen


Nak tahu bolehlah cuba sendiri main secara online di sini THE MAZE

scary maze game
BEGITU ASYIK - kan dah cakap jangan main game ni...banyak menguji kesabaran, link videonya disini scary

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share