Photobucket

1055 KERETA HONDA DIMUSNAHKAN DI THAILAND

posted in at 9:23 PTG

honda thailand

KERETA HONDA DI THAILAND - yang telah rosak akibat banjir

Pekerja di kilang kereta honda di Thailand sedang memeriksa kenderaan yang mengalami kerosakan ketika banjir besar di Thailand, kerja-kerja pemusnahan kenderaan tersebut yang berjumlah sebanyak 1055 buah kebanyakannya adalah dari jenis honda Brio eco dan honda city.


honda thailand
KERETA HONDA DI THAILAND - yang dilanda banjir dimusnahkan

Pemusnahan kenderaan tersebut adalah untuk memastikan kepada para pelanggan kereta honda bahawa kereta yang mengalami kerosakan ketika banjir tersebut tidak akan di baikpulih dan dijual semula.

Aduhai jika dilihat diatas alangkah sedihnya, kereta yang telah siap lengkap dimusnahkan sebegitu sahaja, namun langkah tersebut diambil demi untuk memastikan keyakinan pelanggan terhadap produk keluaran mereka tetap utuh, dimana mereka mengutamakan kualiti dan kepuasan pelanggan.

kesimpulan dari peristiwa ini yang boleh kita pelajari adalah, produk berkualiti akan mendapat keyakinan dan kepercayaan pelanggan, oleh itu kepercayaan pelanggan dan kualiti produk perlu senantiasa dijaga dan diutamakan 

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share