Photobucket

SIAPA WANITA IDAMAN FAHRIN AHMAD?

posted in at 10:14 PG

foto: mygosip.com

Ciri ciri CALON WANITA/ISTERI  pilihan Fahrin Ahmad....atau FA, FACEBOOKnya sahaja telah mencecah 100,000 lebih pengikut sebagaimana...umum semua tahu pelakon Fahrin Ahmad adalah JEJAKA IDAMAN MALAYA yang amat diminati oleh para wanita di malaysia ini...setiap perkembangan terkini mengenainya diambil tahu dan diikuti dengan begitu terperinci oleh kaum wanita yang meminatinya

Memanglah jejaka dengan berketerampilan tegap dan sasa ini ...ditambah dengan raut wajah kacak ditambah dengan senyuman 'mahal' inilah yang menjadikkannya dekat dihati kaum hawa...ditambah pula dengan kebanyakan watak lakonan nya sebagai 'noble man' ....juga telah menambahkan lagi impak untuk diminati dan disimpati oleh kaum wanita. Mungkin ada yang tak suka dengan apa yang dinyatakan ini...tapi itulah kenyataannya...antara faktor utama kaum hawa meminati jejaka ini.

Namun tak siapapun tahu apakah ciri ciri wanita pilihan Fahrin Ahmad...hanya beliau sendiri yang tahu.....tapi disini penulis cuba ungkapkan ciri-ciri wanita yang berkemungkinan yang diidamkan oleh Fahrin Ahmad

Rasanya Fahrin Ahmad sebenarnya adalah simple orangnya...cuma mungkin agak nampak terlalu memilih oleh para peminatnya tapi rasanya tidak...mungkin telah tiba masanya untuk mencari SURI....dan pencarian suri yang berkekalan...itu bukannya mudah.

Tengok pada gayanya, rasanya FA ni romantik orangnya, dan calon-calonnya rasanya mestilah ada kriteria seperti berikut, rasanyalah, sebab ini hanya pendapat penulis, tapi kalau tak dapat jadi calon FApun, sekiranya anda mempunyai kriteria di bawah ini, anda juga akan jadi wanita idaman Malaya :)

  • Wanita tersebut mestilah berperwatakan menarik...pintar, ceria....dan manja 
  • Lemah lembut ,sopan dan santun....so mesti lah dalam kategori 'sayang mulut'.
  • Dia jenis yang pembersih...jadi jangan malas dan pengotor
  • Suka yang manja ye...bukannya gedik tak tentu pasal dan tempat.
  • Dia mungkin tak suka seorang wanita yang degil.....kerana dia seorang yang lembut hatinya dan tak suka bercakap/menegur dengan banyak kali dalam sesuatu hal, dan bila ia menegur sesuatu...dia tahu perkara tersebut akan membawa impak buruk...pada masa hadapan yang mungkin tak dapat dilihat oleh orang yang ditegurnya.
  • dia perlukan seorang isteri yang taat pada suami
  • seorang isteri yang sentiasa mendambakan suaminya
  • setia di masa senang dan susah....dan sentiasa menjadi moral support no 1.
  • seorang isteri yang tahu tanggungjawabnya sebagai isteri walaupun bekerjaya
  • sentiasa mengutamakan hubungan suami isteri agar tidak terjejas, jadi jangan ambil mudah
  • Pandai masak........mestilah kan...takkan jadi isteri tak pandai-pandai nak masak lagi kot...tak kan nak makan kat kedai je.
Semua pendapat ini adalah ulasan penulis semata-mata bukannya dari Fahrin Ahmad. sekian...jadi pada kaum hawa sambil baring-baring...dimalam hari sebelum tidur tu...letakkan tangan diatas dahi...renung-renungkanlah....dan tanya pada diri sendiri....akuni ada ciri-ciri itu tak ?

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share