Photobucket

Resipi Betty Crocker

posted in at 6:56 PTG

BETTY CROCKER

Liv Hansen - antara profesional baker jemputan dan juga seorang pengarang buku...yang banyak  memberi panduan dan berkongsi idea.

Menjelajah youtube memang bagus terdapat pelbagai info yang boleh menambahkan pengetahuan dan ilmu...sekiranya kemudahan media ini digunakan secara betul dan positif, pasti kita akan mendapat manfaat daripadanya.

Penulis bukan nak berhujah tentang youtube, tetapi ingin berkongsi maklumat bagi menambahkan pengetahuan memasak, terutamanya panduan untuk memasak kek dan pelbagai jenis hiasan kek samada untuk harijadi dan sebaganya, terdapat juga pelbagai resepi dan panduan bagaimana untuk menyediakan cookies dan bagaimana untuk mendekorasi kek mengikut majlis yang bakal dibuat, samada menyambut ulangtahun,harijadi dan sebagainya.

Penulis mendapati laman sesawang Betty Crocker begitu kreatif dalam menyediakan pelbagai resepi masakan kek dan idea mendekorasinya begitu menarik, malah panduan melalui video yang diseratkan mempermudahkan lagi untuk kita memahaminya.

Pastinya kaum ibu akan teruja bila singgah ke youtube Betty Crocker dan untuk melanjutkan lagi pencarian ilmu dalam bidang masa memasak kek dan cookies, anda juga boleh melayari laman web Betty Crocker dimana pelbagai tips panduan serta bahan-bahan masakan di paparkan dan pastinya anda bakal teruja untuk  cuba memasak resepi resepi yang ada disitu.



Penulis sekadar berkongsi sebuah laman resepi Betty Crocker, untuk di jadikan rujukan penulis, sebab kalau tak dibuat entry lama-kelamaan mungkin penulis juga akan lupa alamat urlnya nanti, semoga menjadi info yang bermanfaat juga buat anda, terutamanya kaum ibu yang mempunyai blog dan juga rakan seblogger.

Semoga lawatan anda ke website Betty Crocker dapat menambahkan lagi idea anda dalam menyediakan pelbagai jenis resepi masakan barat untuk keluarga. Sekiranya anda  singgah ke laman web betty crocker, pelbagai jenis resepi masakan barat selain dari kek, juga tersedia seperti soup,pasta,pizza dan bermacam lagi, mungkin resepi masakan tersebut boleh kita buat sedikit kesesuaian untuk di hidangkan buat keluarga.
 
cupcakes | birthday cakes  | chocolate cakes  | pizza | soups | pasta |

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share