Photobucket

FOTOGRAFI @KLCC TWIN TOWER

posted in at 12:29 PTG

klcc twin tower

SESI FOTOGRAFI KLCC WAKTU MALAM - Kalau dah singgah memang kena cari shot shot yang terbaik - foto by apaajanews/samsung mini galaxy je

klcc twin tower photo
GELAGAT PELANCUNG - Ha, apahal pulak ni sampai terbaring pelancung ini, pengsan ke? yang lain asyik perhati sahaja, tak nak tolong ke?

Begitulah antara gelagat pelancung ini 3 orang berdiri melihatkan kawannya yang seorang ini terbaring, pengsan ke, pitam ke, idok le teman tahu, teman terperasankan kejadian ni ketika teman sedang membuat photo shoot, ketika menoleh ke belakang ternampak teman , seorang pelancung sedang tertiarap, terkejut juga teman yop.

tak ade sape pula yang datang menolong, agaknye semua orang tengah shock seketika kot sepertimana juga teman, namun dalam kekalutan itu sempat teman mengambil shot cepumas ini.

Namun kisah sebenornye yop, yang tertiarap tu bukannya pengsan, cuma sedang nak setting shot terbaik untuk gambar kawan kawannya yang tiga orang yang sedang berdiri tu, yang sampai tertiarap tu sebab nak includekan twin tower dalam foto yang nak diambil tu...itu je sebabnye yop

Fotografi ni kena ade seni dan feel, baru dapat angle shot yang mengancam...betul tak, layan layanlah gambo yang telah teman ambik ni ye.shot ni semuanya angle kat tiang lampu je, kalaulah teman ade DSLR.

klcc twin tower photo
klcc fotografi - shot menara twin tower disebalik tiang lampu

klcc twin tower photo
klcc waktu malam - fotografi ni kena ada feel dan seni yop, buat wallpaper ok juga ni

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share