Photobucket

LIVERPOOL CARPOOL DI KESAS HIGHWAY - 16 jul 2011

posted in at 11:14 PTG

lebih kurang jam sekitar 6.oo petang waktu Malaysia, ketika penulis melalui kesas higway menghala ke ampang, kiri kanan jalan penuh sesak dengan kenderaan berderetan, ingatkan kemalangan jalan raya, tapi setelah diamati kereta dikiri kanan jalan sememangnya tiada pemandu, semuanya park ditepi highway...terutamanya susur masuk berhampiran stadium bukit jalil, tu baru kat luar, tak taulah jika dilihat dari jalan sebelah dalamnya.




FUHH! sungguh dahsyatnya para peminat bolasepak terutamanya, yang tak nak lepskan peluang melihat pasukan liverpool beraksi secara live menentang pasukan Malaysia, maklumlah bukan senang nak dapat tonton pasukan ini secara live.....selalunya tonton di kaca tv sahaja.

Lihatlah 2 photo yang sempat penulis rakamkan semasa melalui lebuhraya kesas, bagaimanapun malaysia tewas 6-3 pada pasukan liverpool, walupun tewas pasukan Malaysia sudah pastinya dapat menimba pengalaman yang berharga...bagi memantapkan lagi teknik dan stratergu mereka di masa hadapan.

disini juga di sertakan beberapa sedutan aksi perlawanan tersebut.
  




apaajanews |sukan|malaysia vs liverpool |16 jul 2011|epl|

lima2013

About Author

apaajanews

Selamat datang ke blog ini, kehadiran anda amat saya hargai.penulis akan berusaha untuk ziarah kembali ke blog anda sambil meninggalkan komen.

share